Torsdag

Hej!
Jag är så ledsen för så lite uppdatering.
Men jag ska skriva lite nu:)
Jo,i dag har jag namnsdag!:D
Jag skulle vilja hitta på något kul, men jag kommer inte direkt på nåt..
Jag skulle kunna ta bussen in till stan, men jag har inga pengar!:((
Och mina föräldrar säger att vi ska fira imorron istället, men jag vill göra det nu!!
Jaja, nu är det en massa städerskor här och jag får tillbringa min tid utomhus i 3 timmar:((
men idag har det varit en rolig sak!
Jo, vi hade klassfest ida!:DD
Och då fick vi ha med godis för 25kr;)
Så jag är inte särskilt hungrig!:S
Men nu ska jag leta efter en bild jag kan sätta in...
Jag som en fjortizz!:DD

Kommentarer
Postat av: Beckaann <3

Grattis på namnsdagen :)

2011-05-26 @ 15:49:12
URL: http://smiiileys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där är ingen fjortis ?

2011-05-29 @ 17:10:11
Postat av: Anonym

Det där är ingen fjortis ?

2011-05-29 @ 17:10:44
Postat av: @novale

Fyfan va ful du e! Och du e inte en fjortis du vet nog inte ens va de e? för du e så långt man kan va frånn en fjortis

2011-08-01 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0