Ahh!

Hej!
Är sur på mig själv! Har ju inte bloggat något alls!
Jag har först inte orkat och hunnit, och sen har inte internet funkat!
AAGH! Jag måste erskänna att det var skönt att pausa lite, men jag måste nog göra fler gånger:(
Jag måste, jag orkar bara inte med bloggen nu, ni skulle bara veta!
Jag kommer nog tillbaks det snaraste jag kan, men det blir nog inte på nån vecka eller något:(
Kanske fram till sommarlovet, beroende på hur länge jag vill pausa.
Men på sommarlovet ska jag blogga för fullt!
Men just nu orkar jag bara inte....
Läs gjärna andra bloggar som: millievanilli:) och streckgubbar:)
Jättebra båda två!
Jag måste gå nu vi ses när min bloggpaus är över:(
JagXD

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tack för att du tipsade om vår blogg!(L)

oo, gullig bild! (aa) <3

2011-05-15 @ 21:34:19
Postat av: Anonym

haha, tack för att du tipsade om vår blogg!(L)

oo, gullig bild! (aa) <3

2011-05-15 @ 21:34:22
Postat av: Beckaann' <3

Synd att du ska pausa :/ <3



Tack för tipset om vår blogg :D <3

2011-05-15 @ 21:34:30
URL: http://streckgubbar.blogg.se/
Postat av: Beckaann' <3

Synd att du ska pausa :/ <3



Tack för tipset om vår blogg :D <3

2011-05-15 @ 21:34:36
URL: http://streckgubbar.blogg.se/
Postat av: MillieVanilli

Jao, ibland kan man behöva en paus för att kunna komma tillbaka med nya krafter ;) ♥

2011-05-16 @ 15:08:20
URL: http://millievanilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0